MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

بسم الله الرحمن الرحیم

ای نام تو بهترین سرآغاز بی‌نام تو نامه کی کنم باز

در این وبلاگ سعی شده تا تمام تجربیات و یافته هایی که در دوران تحصیلی یا کاری داشته ام را در اختیار هموطنان قرار دهم با امید به اینکه شاید مفید واقع گردد و بتواند تاثیری در امر خدمت رسانی به صنعت این مملکت داشته باشد.رسالت اصلی این سایت معرفی و آموزش نحوه ارتباط میان فروشنده با مشتری و چگونه مشتری مداری کنیم تا بیشترین فروش را داشته باشیم همواره پیروز و سلامت باشید

هشت کار مهم برای توسعه برند کارفرمایی

يكشنبه, ۱۲ فروردين ۱۴۰۳، ۰۸:۵۷ ب.ظ

💢هشت کار مهم برای توسعه برند کارفرمایی
@bazaryabimodern1987
🔴در قلب مفهوم بازاریابی داخلی این نکته وجود دارد که کارکنان، بازار داخلی سازمان را شکل می‌دهند؛ یعنی سازمان یک بازار داخلی با مشتریان و عرضه‌کنندگان درونی است و تأمین نیازهای این مشتریان درونی برای موفقیت شرکت لازم و ضروری است. شاید بتوان گفت که نقش‌آفرینی مؤثر یک سازمان در امر بازاریابی داخلی به توسعه شهرت برند کارفرمایی آن سازمان ختم می‌شود.
🟢ایده مبنایی بازاریابی داخلی آن است که با ایجاد ارتباط عاطفی قوی با برند، شور و شوق کارکنان را به دست آوریم. بازاریابی داخلی دربرگیرنده استفاده از فنون بازاریابی برای جلب اشتیاق کارکنان به برند است.
🔵برای آن که در بازایابی داخلی موفق شویم و به دنبال آن بتوانیم برند کارفرمایی خود را تقویت کنیم لازم است هشت کار مهم زیر را انجام دهیم:
🟤یک استراتژی روشن با اهداف مشخص برای سازمان ایجاد کنید و به صورت شفاف آن را به کارکنان خود ابلاغ و در آن‌ها نهادینه کنید.
🟡از ارتباط داخلی موثر غافل نشوید. کیفیت ارتباطات بین کارکنان و ارتباطات کارکنان با مدیران و بالعکس، در تقویت تجربه کارکنان از محیط کار بسیار حائز اهمیت است.
⚫️به جامعه‌پذیری و آشناسازی کارکنان، به خصوص کارکنانی که تازه به استخدام سازمان در آمده‌اند توجه ویژه داشته باشید. مطالعات مختلف حاکی از آن است که یکی از دلایل اصلی ترک خدمت کارکنان، بی‌توجهی سازمان‌ها به این مرحله در استخدام است.
⚪️آموزش در مورد محصولات و خدمات شرکت، کارکنان را نسبت به شناخت کسب و کار حساس کرده و به هویت‌یابی آن‌ها با سازمان و برندی که نماینده محصولات و خدمات تولیدی آن‌هاست، کمک می‌کند.
🟠اعتماد ایجاد کنید. با برقراری ارتباط شفاف، نسبت به توسعه اعتماد به عنوان یکی از مهم‌ترین منابع ناملموس در سازمان و تقویت‌کننده سرمایه اجتماعی بها دهید.
🟣تجربه کارکنان از محیط کار شاید جوهره بازاریابی داخلی باشد. تمام کنش‌های کارکنان با سازمان در تجربه ایشان خلاصه می‌شود. هرچه این تجربه خوب و به سوی عالی باشد، در بازاریابی داخلی موفق‌تر خواهید بود.
🔵تلاش کنید فرهنگ محیط کار را مثبت کنید. ارزش‌ها و هنجارهای سازمانی مثبت که فرهنگ سازمانی را تقویت کند، حس خوبی در کارکنان به کار کردن برای یک برند ایجاد می‌کند.
🟢تا فرصت‌های توسعه حرفه‌ای برای بالندگی مستمر کارکنان خود ایجاد نکنید، در کارکنان افتخار به برند کارفرمایی شکل نمی‌گیرد.
⚪️کارکنان، مشتریان سازمان هستند و محصولی که به آن‌ها فروخته می‌شود، شغل آن‌ها و تجربه ایشان از محیط کاری‌شان است. هرچه در این فروش موفق باشید و رضایت کارکنان را برآورده کنید، برند کارفرمایی قدرتمند و مشهوری خواهید داشت.
@bazaryabimodern1987

نظرات  (۱)

جالبناک:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی