MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

بسم الله الرحمن الرحیم

ای نام تو بهترین سرآغاز بی‌نام تو نامه کی کنم باز

در این وبلاگ سعی شده تا تمام تجربیات و یافته هایی که در دوران تحصیلی یا کاری داشته ام را در اختیار هموطنان قرار دهم با امید به اینکه شاید مفید واقع گردد و بتواند تاثیری در امر خدمت رسانی به صنعت این مملکت داشته باشد.رسالت اصلی این سایت معرفی و آموزش نحوه ارتباط میان فروشنده با مشتری و چگونه مشتری مداری کنیم تا بیشترین فروش را داشته باشیم همواره پیروز و سلامت باشید

⭕️ 6 علت که چرا مشتری زیادی ندارید؟!

چهارشنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۲، ۰۷:۰۵ ق.ظ

⭕️ 6 علت که چرا مشتری زیادی ندارید؟!
@bazaryabimodern1987
🔸 قیمت هایتان خیلی بالا و یا خیلی پایین است: قیمت‌های خیلی بالا باعث می‌شود مشتریانتان شما را گران فروش خطاب کنند و قیمت‌های خیلی پایین نیز محصول شما را در چشم مشتری بی کیفیت جلوه می‌دهند.
🔸 محصولات/خدمات ارائه شده توسط شما قدیمی شده‌است: امکان دارد رقبایتان از شما پیشی گرفته‌باشند و محصولات باکیفیت تری به بازار عرضه کنند.
🔸 محل کسب‌و‌کارتان نیاز به بازبینی مجدد دارد: یکی از مهم‌ترین عوامل شکست مشاغل خرده فروشی آفلاین، مکان‌های قدیمی و نامناسب است.
🔸 خدمات مشتریان ضعیفی دارید: شاید شما از نظر خودتان به همه نیازهای مشتریانتان پاسخ می‌دهید، اما آیا آن‌ها هم نسبت به خدمات شما همین نظر را دارند؟
🔸 برای محصولات/خدماتتان به اندازه کافی بازاریابی نکرده‌اید: عدم بازاریابی و یا بازاریابی به روشی اشتباه یکی از مهم‌ترین موانع جذب مشتری است.
🔸 بازار محصولات/خدمات شما ناپدید شده‌است: به دلیل تغییر در سلیقه، خواسته و نیاز مشتریان، متاسفانه گاهی بازار بعضی محصولات به پایان می‌رسند.
@bazaryabimodern1987

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی