MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

بسم الله الرحمن الرحیم

ای نام تو بهترین سرآغاز بی‌نام تو نامه کی کنم باز

در این وبلاگ سعی شده تا تمام تجربیات و یافته هایی که در دوران تحصیلی یا کاری داشته ام را در اختیار هموطنان قرار دهم با امید به اینکه شاید مفید واقع گردد و بتواند تاثیری در امر خدمت رسانی به صنعت این مملکت داشته باشد.رسالت اصلی این سایت معرفی و آموزش نحوه ارتباط میان فروشنده با مشتری و چگونه مشتری مداری کنیم تا بیشترین فروش را داشته باشیم همواره پیروز و سلامت باشید

✴️ نکاتی که افراد بانفوذ، خوب می دانند

شنبه, ۵ اسفند ۱۴۰۲، ۰۷:۰۵ ق.ظ

✴️ نکاتی که افراد بانفوذ، خوب می دانند
@bazaryabimodern1987
🔸آن ها سخنران های عمومی فوق العاده ای هستند
قدرت نفوذ در افراد می تواند موجب برقراری ارتباط بین ایده ها و مبدل ساختن آن به ایده هایی ماندگار شود. برای بسیاری از افراد بانفوذ، سخنرانی های عمومی بهترین راه برای انجام رساندن این هدف است.

🔸 دارای مهارت های فردی استثنایی هستند
بسیاری از این افراد دارای توانایی منحصر به فردی هستند، آن ها قادرند تا در حال صحبت کردن با دیگران از احساس خاص بودن را به آن ها القا کنند.

🔸 قابلیت حفظ تمرکز بسیار بالا
آن ها نیازی ندارند تا همانند دیگر افراد خود را درگیر کارهای خسته کننده و بیهوده چون مقدمه سازی های سطحی و خارج از موضوع سازند. قرار گرفتن در یک جایگاه شناخته شده و مطرح در چگونگی رفتار اجتماعی و موقعیت و انتخاب های آنان نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.

🔸جاذبه بیشتر یکی از ویژگی های مهم شخصیتی در این افراد است
یکی از ویژگی های افراد با نفوذ کاریزما و گیرایی طبیعی در آن هاست که این افراد را در زمینه متقاعد کردن و هم آرا کردن دیگر افراد با خود یاری می دهد.

🔸آن ها به تک بعد بودن محدود نشده و از استعدادها و توانایی های گوناگونی برخوردار هستند
ممکن است این افراد در حین صحبت کردن با شما، حداقل ۲۵ درصد از فکرشان مشغول موضوع دیگری باشد، اما نگران نباشید، چرا که ۷۵ درصد، بیشترین حد از توجه است که هر فرد می تواند به شما تعلق دهد! بیشتر این افراد بسیار پرمشغله هستند.
@bazaryabimodern1987

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی