کاربردهای جدید محصولمان را پیدا کنیم
💢کاربردهای جدیدی برای محصولمان پیدا کنیم
@bazaryabimodern1987
👈یکی از سختترین موقعیتهای فروش، معرفی محصول یا خدمت به مشتری کاملاً جدیدی است که هیچ تجربهای از محصول یا خدمت مدنظرمان ندارد
👈در این شرایط، فروشندهای برنده است که بتواند «انعطافپذیر» باشد و کاربردهای محصول یا خدمتش را به گونهای معرفی کند که مشتری عاشق آنها بشود
👈به همین علت، فروشندگان موفق، فروشندگانی هستند که مرتب کاربردهای جدیدی را برای محصول یا خدمتشان کشف میکنند
👈این کار به آنها کمک میکند تا وقتی با مشتریانی با نیازها و شرایط متفاوت مواجه میشوند، روی کاربردی دست بگذارند که با شرایط آن مشتری همخوانی دارد
👈برای درک بهتر این عامل موفقیت در فروشندگی، فرض کنید فروشندۀ کلیپ کاغذ هستیم. در نگاه اول، کلیپ کاغذ، یک قطعۀ فلزی کوچک با روکش پلاستیکی رنگارنگ است که کاربرد آن صرفاً نگه داشتن چند کاغذ روی یکدیگر است
👈اما اگر کمی بیشتر به این محصول ساده دقت کنیم، متوجه میشویم که کلیپ کاغذ کاربردهای متعددی دارد که بسیار جذابتر از نگه داشتن چند کاغذ هستند
👈برای مثال، بعضی از کارمندان از کلیپ کاغذ برای تمیز کردن فضای بین دکمههای کیبوردشان استفاده میکنند
👈بعضی دیگر از کارمندان، موقعی که بیکارند یا اعصابشان خورد است، از کلیپها برای ساختن کاردستیهای خلاقانه استفاده میکنند
👈پس متوجه شدید که حتی برای محصول سادهای مثل کلیپ کاغذی میتوان کاربردهای جدیدی را پیدا کرد و هنگام معرفی محصول از آن کاربردها کمک گرفت
@bazaryabimodern1987