💢چیزی که میگویید مهم است، نه شیوه بیان آن
@bazaryabimodern1987
👈انرژی زیادی صرف تبلیغات جذاب میشود. نویسنده، طراح هنری، تهیهکننده، کارگردان تلویزیونی، واحد تدوین و گروه موسیقی همه گرد هم میآیند تا یک تبلیغ ۶۰ ثانیهای ساخته شود
👈گاهی اوقات این همه انرژی به نتیجه میرسد و باعث شهرت برند میشود، ولی در بیشتر مواقع، همه این انرژی هدر میرود و هیچ سودی را نصیب برند نمیکند
👈در اکثر کمپینهای تبلیغاتی، مشکل اساسی این است که تیم سازنده تمام تمرکزش روی شیوه ساخت تبلیغات و بیان پیام تبلیغاتی مدنظر است، نه خود پیام. این در حالی است که، خود پیام بارها و بارها مهمتر از شیوه اجرا و بیان آن است
👈در حقیقت، یک پیام بامعنا و قدرتمند میتواند یک اجرای ناموفق و ضعیف را جبران کند، اما یک اجرای جذاب و تکاندهنده نمیتواند فقدان یک پیام قوی را بپوشاند
👈برای مثال، تبلیغات چاپی «ویاگرا» شامل مردانی بود که داوطلبانه درباره محصولات ویاگرا و تاثیرش بر کیفیت روابط عاطفیشان بحث میکردند و از خوانندگان میخواستند که در این باره با پزشک خود حرف بزنند
👈در آن تبلیغات، هیچ چیز فانتزی وجود نداشت: نه فونت خاصی، نه تیتر هوشمندانهای و نه طراحی گرافیکی چشمگیری. هیچ چیزی که مشخصاً «خلاقیت» به حساب آید در تبلیغات ویاگرا دیده نمیشد
👈اما چون تبلیغ سرراست و مستقیم در باره پیامش صحبت میکرد و پیام آن خیلی خوب انتخاب شده بود، باعث شهرت جهانی این برند شد
@bazaryabimodern1987