💢استراتژی طعمه
@bazaryabimodern1987
👈استراتژی طعمه (Bait strategy) استراتژی است که در آن یک محصول یا خدمت پرطرفدار را با قیمتی بسیار مناسب، یا حتی با زیان به مشتریان عرضه میکنیم، به این امید که بتوانیم در کنار آن محصول یا خدمت، سایر محصولاتمان را هم به آنها بفروشیم
👈برای مثال، یک شرکت نرمافزاری را در نظر بگیرید که نرمافزار حسابداریاش را با قیمتی بسیار پایینتر از رقبا عرضه میکند تا بعد از وابسته کردن مشتریان به آن، سایر نرمافزارهایش را هم به آنها بفروشد
👈هنگام بکارگیری استراتژی طعمه، باید مراقب تاکتیک طعمه و شلاق (Bait and Switch) باشیم. در این تاکتیک، شرکت محصول یا خدمتی که میخواهد آن را با قیمتی بسیار مناسب عرضه کند، به شدت تبلیغ میکند تا توجه مشتریان را جلب کند، ولی بعد از تماس مشتری به او اعلام میکند که محصول یا خدمت مورد نظر تمام شده و او میتواند محصولات یا خدمات دیگر را بخرد
👈تاکتیک طعمه و شلاق شاید در کوتاهمدت جواب بدهد ولی در بلندمدت باعث سلب اعتماد مشتریان به شرکت میشود
@bazaryabimodern1987
سلام
این استراتژی در افزونه اسمارت آفر وردپرس پیاده شده
و خیلی هم تو فروش موثره
ازتون دعوت می کنم مقالات و یادداشت هاتون رو تو ویترین هم منتشر کنید
دانلود از بازار
https://cafebazaar.ir/app/ir.vitrin.app
با سپاس