MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

بسم الله الرحمن الرحیم

ای نام تو بهترین سرآغاز بی‌نام تو نامه کی کنم باز

در این وبلاگ سعی شده تا تمام تجربیات و یافته هایی که در دوران تحصیلی یا کاری داشته ام را در اختیار هموطنان قرار دهم با امید به اینکه شاید مفید واقع گردد و بتواند تاثیری در امر خدمت رسانی به صنعت این مملکت داشته باشد.رسالت اصلی این سایت معرفی و آموزش نحوه ارتباط میان فروشنده با مشتری و چگونه مشتری مداری کنیم تا بیشترین فروش را داشته باشیم همواره پیروز و سلامت باشید
يكشنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۴، ۰۸:۰۵ ق.ظ

💢متقاعدسازی با کنترل اطلاعات

💢متقاعدسازی با کنترل اطلاعات
@bazaryabimodern1987
1️⃣تاکتیک کارت‌های یکدست
در این تاکتیک، شواهد و دلایل به صورت جانبدارانه بیان می‌شوند و دلایل و شواهد مخالف را پنهان می‌کنند. برای مثال، نظرات افراد موافق به دفعات تکرار می‌شود در حالی که نظرات افراد مخالف به هیچ وجه مطرح نمی‌شود. برای همین است که همۀ ما وقتی می‌بینیم تعداد زیادی از افراد از یک محصول تعریف می‌کنند، ناخودآگاه متقاعد می‌شویم که آن محصول قطعاً محصول خوبی است
2️⃣تاکتیک توصیه
در این تاکتیک، از توصیه افراد صاحب اعتبار استفاده می‌شود و این افراد شروع به تعریف و تمجید کردن از موضوع مدنظر می‌کنند. برای همین است که بسیاری از شرکت‌ها در تبلیغات‌شان از افراد مشهور و اثرگذار کمک می‌گیرند، چون می‌دانند اطلاعاتی که این افراد ارائه می‌دهند، باورپذیرتر و اثرگذارترند
3️⃣تاکتیک تعلق
در این تاکتیک، فرد خودش را متعلق به یک طبقۀ مهم معرفی می‌کند و از این طریق، روی مخاطبان خود اثر می‌گذارد. برای مثال، مدیری را در نظر بگیرید که به همکارانش می‌گوید: «چون جزء دوستان صمیمی مدیرعامل هستم و با او رفت و آمد خانوادگی دارم، به او تذکر داده‌ام که باید حقوق کارمندان را افزایش بدهد»
@bazaryabimodern1987

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی