🔹 برای اینکه توجهتان را از جذب مشتری به حفظ مشتری متمرکز کنید، این موارد را در نظر داشتهباشید:
🔹 برای اینکه توجهتان را از جذب مشتری به حفظ مشتری متمرکز کنید، این موارد را در نظر داشتهباشید:
@bazaryabimodern1987
۱ - از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری استفاده کنید.
یک سیستم CRM، یا مدیریت ارتباط با مشتری شما را قادر میسازد با استفاده از یک پلتفرم خودکار، مشتریان را پیگیری و رصد کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید.
▫️شما میتوانید پیامها را شخصیسازی کنید تا روی موارد، موضوعات، محصولات یا اطلاعات مورد علاقهی هر مشتری تمرکز کنید.
▫️این به شما کمک میکند حفظ مشتری بخشی از آمیزهی ارتباطاتتان باشد.
۲ - استراتژی حفظ مشتری را نسبت به استراتژیهای جذب اولویت بدهید.
تمرکزتان را از تماسهای سرد از راه دور، تبلیغات گسترده، و پیامهای بازرگانی عمومی بگیرید و روی برقراری ارتباط با مشتریان فعلی تمرکز کنید.
▫️برخی از تاکتیکهای فهرست زیر را به آمیزهی بازاریابی برونگرای خود، به عنوان بخشی از تلاشهای حفظ مشتری اضافه کنید و تیمتان را آگاه کنید که باید روی به انجام رساندن این وظایف تمرکز کنند.
@bazaryabimodern1987