MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

بسم الله الرحمن الرحیم

ای نام تو بهترین سرآغاز بی‌نام تو نامه کی کنم باز

در این وبلاگ سعی شده تا تمام تجربیات و یافته هایی که در دوران تحصیلی یا کاری داشته ام را در اختیار هموطنان قرار دهم با امید به اینکه شاید مفید واقع گردد و بتواند تاثیری در امر خدمت رسانی به صنعت این مملکت داشته باشد.رسالت اصلی این سایت معرفی و آموزش نحوه ارتباط میان فروشنده با مشتری و چگونه مشتری مداری کنیم تا بیشترین فروش را داشته باشیم همواره پیروز و سلامت باشید

🔹 برای این‌که توجه‌تان را از جذب مشتری به حفظ مشتری متمرکز کنید، این موارد را در نظر داشته‌باشید:
@bazaryabimodern1987
۱ - از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری استفاده کنید.
یک سیستم CRM، یا مدیریت ارتباط با مشتری شما را قادر می‌سازد با استفاده از یک پلتفرم خودکار، مشتریان را پیگیری و رصد کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید. 
▫️شما می‌توانید پیام‌ها را شخصی‌سازی کنید تا روی موارد، موضوعات، محصولات یا اطلاعات مورد علاقه‌ی هر مشتری تمرکز کنید. 
▫️این به شما کمک می‌کند حفظ مشتری بخشی از آمیزه‌ی ارتباطاتتان باشد.
۲ - استراتژی حفظ مشتری را نسبت به استراتژی‌های جذب اولویت بدهید.
تمرکزتان را از تماس‌های سرد از راه دور، تبلیغات گسترده، و پیام‌های بازرگانی عمومی بگیرید و روی برقراری ارتباط با مشتریان فعلی تمرکز کنید. 
▫️برخی از تاکتیک‌های فهرست زیر را به آمیزه‌ی بازاریابی برونگرای خود، به عنوان بخشی از تلاش‌های حفظ مشتری اضافه کنید و تیم‌تان را آگاه کنید که باید روی به انجام رساندن این وظایف تمرکز کنند.
@bazaryabimodern1987

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴/۰۵/۰۶
دکتر حسن سبک روح

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی