MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

بسم الله الرحمن الرحیم

ای نام تو بهترین سرآغاز بی‌نام تو نامه کی کنم باز

در این وبلاگ سعی شده تا تمام تجربیات و یافته هایی که در دوران تحصیلی یا کاری داشته ام را در اختیار هموطنان قرار دهم با امید به اینکه شاید مفید واقع گردد و بتواند تاثیری در امر خدمت رسانی به صنعت این مملکت داشته باشد.رسالت اصلی این سایت معرفی و آموزش نحوه ارتباط میان فروشنده با مشتری و چگونه مشتری مداری کنیم تا بیشترین فروش را داشته باشیم همواره پیروز و سلامت باشید
يكشنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۴، ۱۲:۴۶ ب.ظ

💢مدل 3Rs در انگیزه‌بخشی

💢مدل 3Rs در انگیزه‌بخشی
@bazaryabimodern1987
1️⃣پاداش (Reward)
پاداش می‌تواند مادی یا معنوی باشد، اما حتماً باید بر اساس ارزیابی عملکرد فرد داده شود. به بیان دیگر، پاداش زمانی می‌تواند انگیزۀ افراد را افزایش بدهد که بر اساس میزان نزدیک شدن آنها به هدف شرکت پرداخت شود 
2️⃣قدردانی (Recognition)
قدردانی می‌تواند به صورت خصوصی یا عمومی صورت گیرد. بر این اساس، اگر می‌خواهیم به کارمندان‌مان انگیزه بدهیم، باید در جلسات خصوصی یا جلسات عمومی از کارهای ویژه، عملکرد عالی یا تلاش مستمر آنها قدردانی کنیم. یادمان باشد که قدردانی را محدود به نتایج خارق‌العاده نکنیم، بلکه بیشتر بابت پیشرفت کارمندان‌مان از آنها قدردانی کنیم
3️⃣تقویت (Reinforcement) 
تقویت به معنای نظر دادن، ارزیابی کردن و واکنش نشان دادن به فعالیت‌ها و ایده‌های کارمندان است تا تشویق شوند فعالیت‌هایشان را افزایش دهند و ایده‌های بیشتری ارائه کنند. پس اگر می‌خواهیم انگیزۀ کارمندان‌مان را افزایش بدهیم، نباید در قبال فعالیت‌ها و ایده‌هایشان سکوت کنیم و چیزی نگوییم
@bazaryabimodern1987

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴/۰۵/۰۶
دکتر حسن سبک روح

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی