MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

بسم الله الرحمن الرحیم

ای نام تو بهترین سرآغاز بی‌نام تو نامه کی کنم باز

در این وبلاگ سعی شده تا تمام تجربیات و یافته هایی که در دوران تحصیلی یا کاری داشته ام را در اختیار هموطنان قرار دهم با امید به اینکه شاید مفید واقع گردد و بتواند تاثیری در امر خدمت رسانی به صنعت این مملکت داشته باشد.رسالت اصلی این سایت معرفی و آموزش نحوه ارتباط میان فروشنده با مشتری و چگونه مشتری مداری کنیم تا بیشترین فروش را داشته باشیم همواره پیروز و سلامت باشید
يكشنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۴، ۰۱:۰۹ ب.ظ

💢متقاعدسازی با تکنیک تصویر قالبی

💢متقاعدسازی با تکنیک تصویر قالبی
@bazaryabimodern1987
👈تکنیک تصویر قالبی یکی از تکنیک‌های پرکاربرد در متقاعدسازی از طریق پروپاگانداست. در این تکنیک، مخالفان‌ را در قالب یک کلیشۀ نامطلوب قرار می‌دهند و به جای نام آنها، از آن کلیشه استفاده می‌کنند
👈برای مثال، سیاستمداری را در نظر بگیرید که مخالفان خود را با عناوینی مانند عامل بدبختی، بی‌لیاقت و غیره خطاب می‌کند و او را در این کلیشه‌ها قرار می‌دهد
👈از طرف دیگر، طرفداران و گروه خود را در قالب کلیشه‌های مثبت قرار می‌دهند و باز هم به جای نام آنها، از آن کلیشه استفاده می‌کنند
👈برای مثال، هیتلر همواره ژرمن‌ها را با عنوان «نژاد برتر» خطاب می‌کرد تا بتواند آنها را راحت‌تر متقاعد کند
👈تکنیک تصویرسازی قالبی، جامعه را به دو گروه خوب و بد و خودی و غیرخودی تقسیم می‌کند. این مساله باعث می‌شود تا افرادی که می‌خواهند آنها را متقاعد کنند، از گروهی که عنوان بدها روی آن قرار دارد، دوری کنند و به گروهی بپیوندند که عنوان خوب‌ها روی آن قرار دارد
@bazaryabimodern1987

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴/۰۵/۰۶
دکتر حسن سبک روح

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی