اجزای تبلیغات
🔹 اجزای تعریف تبلیغات
@bazaryabimodern1987
تبلیغات میتواند شامل طیف وسیعی از اقدامات و عناصر سازنده باشد که اگر بخواهیم آن را کالبدشکافی نماییم، اجزای تبلیغات به شرح ذیل در دسترس خواهد بود:
▫️تمرکز بر پیامها، بخشبندی مشتریان بر اساس بازار هدف، رسانههای ارتباط یکپارچه بازاریابی IMC و بودجه تبلیغات
▫️انتخاب بهترین رسانه تبلیغات (کانال تبلیغات)، واسط یا رسانههایی برای گفتگو با مشتریان
▫️ایده تبلیغاتی یک پیام یا تصویر است که میتواند مشتری را جذب یا مورد توجه مشتری واقع شود.
▫️مرحله نهایی تبلیغات، اجرایی کردن تبلیغات بر اساس ایده تبلیغاتی است.
🔹 انواع رسانههای تبلیغاتی
تبلیغات یک تلاش تجاری بسیار بزرگ برای هر شرکتی است.
▫️آیا رسانههای متعددی برای معرفی محصولات و خدمات خود در اختیار دارید؟
▫️معمولا شرکتهای بسیار بزرگ، از تمام رسانههای در دسترس برای برندینگ ۳۶۰ درجه خود استفاده مینمایند؟
▫️برخی از رسانههای تبلیغاتی از بین بسیاری از انواع رسانه تبلیغاتی موجود عبارتاند از:
تلویزیون، رادیو، رسانههای چاپی، آنلاین، رسانههای محیطی و موبایل.
@bazaryabimodern1987