💢برای موفقیت در فروش، محصولتان را فراموش کنید
💢برای موفقیت در فروش، محصولتان را فراموش کنید
@bazaryabimodern1987
👈خیلی از فروشندهها موفقیت در فروش را معادل موفقیت در متقاعد کردن مشتری میدانند. برای همین، وقتی سراغ مشتری میروند تلاش میکنند با معرفی مزایا و منافع محصول، او را متقاعد کنند آن را بخرد
👈این دسته از فروشندگان با در نظر گرفتن فرضیه فوق، اصولاً روی یک موضوع تمرکز میکنند: معرفی هر چه بهتر و جذابتر محصول یا خدمتی که میفروشند
👈وقتی در فرایند فروش صرفاً روی متقاعد کردن مشتری برای خوب بودن محصولمان تمرکز میکنیم، مشتری و نیازها، خواستهها، نگرانیها و مشکلات او را به طور کامل فراموش میکنیم
👈در نتیجه، هر چقدر هم که محصولمان را خوب و جذاب معرفی کنیم، باز هم نمیتوانیم مشتری را متقاعد کنیم آن را بخرد
👈برای همین است که فروشندگان موفق و حرفهای به خوبی میدانند که برای موفقیت در فروش به جای تمرکز روی محصول یا خدمتشان باید روی مشتری تمرکز کنند
👈به همین دلیل، وقتی وارد فرایند فروش میشوند، به جای معرفی محصولی که میفروشند، تلاش میکنند بین محصول و نیازهای مشتری رابطه برقرار کنند
👈پس همیشه این قانون را به یاد داشته باشیم: فروش به این معنا نیست که مشتری را با معرفی جذاب ویژگیهای فنی محصولمان متقاعد کنیم، بلکه به این معناست که باید با معرفی محصول به عنوان حلّال مشکلات مشتری و برآوردهکنندۀ نیازهای او، عاشق محصولمان کنیم
@bazaryabimodern1987