💢هفت راهکار اعتمادزا
💢هفت راهکار اعتمادزا
@bazaryabimodern1987
1️⃣دسترسی
مشتری زمانی به ما اعتماد میکند که بداند میتواند در صورت بروز هر مشکلی، به راحتی به ما دسترسی داشته باشد و مشکلاتش را پیگیری کند
2️⃣قراردادها
مشتری زمانی به ما اعتماد میکند که بداند قرار است بر اساس یک قرارداد رسمی و سفت و محکم با هم همکاری کنیم، نه بر اساس یک سری قول و وعده شفاهی (خیلی وقتها فرمی که در یک فروشگاه اینترنتی موافقتتان را با آن اعلام میکنید، همان قرارداد همکاری با شرکت است)
3️⃣مشوقها
شرکتهای موفق، مشتریانشان را تشویق میکنند تا با یکدیگر تعامل کنند، چون به خوبی میدانند تعامل بین مشتریان، اعتماد به شرکتی که مشتری آن هستند را افزایش میدهد
4️⃣کنترل
وقتی از کنترل حرف میزنیم، منظورم یک دست نامرئی است که مشتری را در جهت درست هدایت و به او کمک میکند تا بهترین تصمیمات را بگیرد
5️⃣شفافیت
بدون شک، مشتریان زمانی به کسب و کار ما اعتماد میکنند که همه چیزمان شفاف و روشن باشد و مثلا هیچ هزینه پنهانی به مشتریانمان تحمیل نکنیم
6️⃣وساطت
شرکتهای موفق، وقتی مشکلی بین مشتریان و کارمندان یا عوامل مختلف شرکت به وجود میآید، خیلی سریع وساطت برای حل مشکل را شروع میکنند و مشتری را منتظر نمیگذارند
7️⃣پیشگیری
شرکتهای موفق در اعتمادآفرینی، تلاش میکنند از بروز هر مشکلی برای مشتریانشان پیشگیری کنند، نه این که اجازه بدهند مشکلی پیش بیاید و سپس برای برطرف کردن آن تلاش کنند
@bazaryabimodern1987