MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

بسم الله الرحمن الرحیم

ای نام تو بهترین سرآغاز بی‌نام تو نامه کی کنم باز

در این وبلاگ سعی شده تا تمام تجربیات و یافته هایی که در دوران تحصیلی یا کاری داشته ام را در اختیار هموطنان قرار دهم با امید به اینکه شاید مفید واقع گردد و بتواند تاثیری در امر خدمت رسانی به صنعت این مملکت داشته باشد.رسالت اصلی این سایت معرفی و آموزش نحوه ارتباط میان فروشنده با مشتری و چگونه مشتری مداری کنیم تا بیشترین فروش را داشته باشیم همواره پیروز و سلامت باشید

💢8 مهارت اصلی مورد نیاز یک بازاریاب حرفه‌ای چیست؟
@bazaryabimodern1987
👈مدیریت تجربه مشتریان: تمایز بین برندها بسیار کمرنگ و ویژگی‌ محصولات به هم نزدیک شده در نتیجه یک بازاریاب حرفه‌ای باید بتواند با خلق تجربه خوشایند برای مشتری از رقبا متمایز شود؛ این تجربه می‌تواند با کمک یک برند دوست داشتنی، خدمات اضافه با محوریت افزایش راحتی و کاهش هزینه مشتریان و سورپرایز کردن آنها به دست آید
👈بازاریابی از طریق محتوا: وقتی مشتریان اکثر وقت‌شان را در شبکه‌های اجتماعی صرف می‌کنند، یعنی بهترین فرصت برای یک بازاریاب حرفه‌ای جهت حضور در این شبکه‌ها و انتشار محتوا برای جلب توجه مشتریان ایجاد شده است
👈تحلیل و تفسیر اطلاعات: با کامپیوتری شدن بسیاری از فرایندهای بازاریابی و فروش، حجم انبوهی از اطلاعات در اختیار واحد بازاریابی است؛ یک بازاریاب حرفه‌ای باید بتواند این اطلاعات را با کمک نرم‌افزارهای مختلف تحلیل و طبق تحلیل خود برنامه‌های پیشنهادی جدید بدهد یا برنامه‌های موجود را اصلاح کند
👈یادگیری، یادگیری و یادگیری: سرعت و شدت تغییر بازارها و شرایط محیطی به قدری زیاد است که دانش حتی یک سال پیش شاید به درد امسال نخورد؛ یک بازاریاب حرفه‌ای همیشه در حال یادگیری بیشتر درباره محصولی که بازاریابی می‌کند، رقبا، صنعت، بازار و استراتژی‌ها و تکنیک‌های جدید بازاریابی است
👈مدیریت منعطف: واحد بازاریابی در معرض بیشترین تغییرات و فشارهای بیرونی است؛ یک بازاریاب حرفه‌ای در این شرایط باید با انواع روش‌های مدیریتی مثل مدیریت بحران، مدیریت تنش، رهبری گروه، حل مساله، مهارت‌های ارتباطی و غیره آشنا باشد
👈چشم‌انداز گسترده و دقیق: بازاریابی موتور محرکه رشد و توسعه شرکت‌ است؛ یک بازاریاب حرفه‌ای باید با درک دقیق آینده صنعت و بازاری که در آن حضور دارد به شرکت کمک کند تا برنامه‌هایی برای رشد بیشتر در آینده طراحی و اجرا نماید
👈تفکر خلاق: به قول پیتر دراکر، اندیشمند شهیر مدیریت، هر شرکتی برای موفقیت به 2 ابزار اصلی نیاز دارد: بازاریابی و خلاقیت؛ یک بازاریاب حرفه‌ای باید بتواند با درک دقیق نیازها و خواسته‌های مشتریان، ایده‌های خلاقانه‌ای را جهت تولید محصولات جدید و اصلاح محصولات فعلی به شرکت ارائه کند
👈توانایی فنی: فناوری‌های مدرن مثل بازاریابی خودکار، بازاریابی با کمک هوش مصنوعی، نرم‌افزارهای داده‌کاوی و غیره به شدت گسترش یافته است؛ یک بازاریاب حرفه‌ای برای این که از قافله عقب نماند باید دانش خود نسبت به این فناوری‌ها را افزایش دهد
@bazaryabimodern1987

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی