💢تبلیغات را ساده بگیرید، نه مشتریانتان را
💢تبلیغات را ساده بگیرید، نه مشتریانتان را
@bazaryabimodern1987
👈این تبلیغ برند مستر لاک را در نظر بگیرید: دوربین روی قفل بزرگ «مسترلاک» که یک گلوله به آن اصابت کرده، زوم میکند، در حالی که قفل هیچ صدمهای ندیده است
👈شاید برایتان جالب باشد که فولکس قورباغهای هم با این شعار ساده به یکی از محبوبترین برندها در دنیا تبدیل شد: اگر بنزین تمام کردید، هل دادنش راحت است
👈این قبیل تبلیغات و شعارهای ساده، یک نکته مهم را در برندینگ به ما یادآوری میکنند: مشتریان هدف ما با سیلی بیپایان از پیامهای تبلیغاتی بمباران میشوند، اما چه قدر به تبلیغاتی که میبینند، بها میدهند؟ زیاد نه. چه قدر این تبلیغات را به یاد میآورند؟ تقریبا هیچ!
👈در حقیقت، رازی که میخواهم با شما در میان بگذارم، این است که تبلیغات موثر معمولاً ساده ساخته شدهاند، مفاهیمشان ساده است و اجرای سادهای دارند، چون تبلیغات ساده راحتتر درک میشوند و به یاد میمانند
👈اما این حرف به این معنا نیست که میتوانیم مشتری را ساده و احمق فرض و تصور کنیم هر چیزی که در تبلیغمان میگوییم را باور میکند
👈مثلا این تبلیغ برگر کینگ را در نظر بگیرید: یک همبرگر بزرگ در خیابانهای شهر راه افتاده و هر چیزی که سر راهش است را نابود میکند
👈به نظرتان این تبلیغ را میتوان یک تبلیغ ساده ولی موثر در نظر گرفت؟ قطعا نه، چون این تبلیغ مشتریان هدفش را ساده و احمق فرض کرده نه این که بخواهد پیام سادهای را به روشی ساده به آنها منتقل کند
👈در حقیقت، تبلیغی ساده است که یک پیام ساده اما مهم را به زبانی ساده به مخاطبان هدفش منتقل کند. یادتان باشد، فقط یک پیام و نه بیشتر
👈برای مثال، این تبلیغ را در نظر بگیرید: «فیلیپس» در تبلیغاتش برای لامپهای با عمر بالا مردی را نشان میدهد که زیر نور چراغ مشغول مطالعه روزنامه است
سلام
ایام به کام
دعوت می کنم برای انتشار سریع و ساده یادداشت ها و ارتباط سریع با مخاطبین وبلاگ از شبکه اجتماعی ویترین استفاده نمایید
+ اکنون نام کاربریتان ازاد است
دانلود از کافه بازار
https://cafebazaar.ir/app/ir.vitrin.app
+ ویترین منافاتی با وبلاگ ندارد و شما میتوانید در هر دو فعالیت داشته باشیدبا سپاس