MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

بسم الله الرحمن الرحیم

ای نام تو بهترین سرآغاز بی‌نام تو نامه کی کنم باز

در این وبلاگ سعی شده تا تمام تجربیات و یافته هایی که در دوران تحصیلی یا کاری داشته ام را در اختیار هموطنان قرار دهم با امید به اینکه شاید مفید واقع گردد و بتواند تاثیری در امر خدمت رسانی به صنعت این مملکت داشته باشد.رسالت اصلی این سایت معرفی و آموزش نحوه ارتباط میان فروشنده با مشتری و چگونه مشتری مداری کنیم تا بیشترین فروش را داشته باشیم همواره پیروز و سلامت باشید

💢تبلیغات را ساده بگیرید، نه مشتریان‌تان را

سه شنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۰۷:۳۰ ق.ظ

💢تبلیغات را ساده بگیرید، نه مشتریان‌تان را

@bazaryabimodern1987

👈این تبلیغ برند مستر لاک را در نظر بگیرید: دوربین روی قفل بزرگ «مسترلاک» که یک گلوله به آن اصابت کرده، زوم می‌کند، در حالی که قفل هیچ صدمه‌ای ندیده است

👈شاید برای‌تان جالب باشد که فولکس قورباغه‌ای هم با این شعار ساده به یکی از محبوب‌ترین برندها در دنیا تبدیل شد: اگر بنزین تمام کردید، هل دادنش راحت است

👈این قبیل تبلیغات و شعارهای ساده، یک نکته مهم را در برندینگ به ما یادآوری می‌کنند: مشتریان هدف ما با سیلی بی‌پایان از پیام‌های تبلیغاتی بمباران می‌شوند، اما چه قدر به تبلیغاتی که می‌بینند، بها می‌دهند؟ زیاد نه. چه قدر این تبلیغات را به یاد می‌آورند؟ تقریبا هیچ!

👈در حقیقت، رازی که می‌خواهم با شما در میان بگذارم، این است که تبلیغات موثر معمولاً ساده ساخته شده‌اند، مفاهیم‌شان ساده است و اجرای ساده‌ای دارند، چون تبلیغات ساده راحت‌تر درک می‌شوند و به یاد می‌مانند

👈اما این حرف به این معنا نیست که می‌توانیم مشتری را ساده و احمق فرض و تصور کنیم هر چیزی که در تبلیغ‌مان می‌گوییم را باور می‌کند

👈مثلا این تبلیغ برگر کینگ را در نظر بگیرید: یک همبرگر بزرگ در خیابان‌های شهر راه افتاده و هر چیزی که سر راهش است را نابود می‌کند

👈به نظرتان این تبلیغ را می‌توان یک تبلیغ ساده ولی موثر در نظر گرفت؟ قطعا نه، چون این تبلیغ مشتریان هدفش را ساده و احمق فرض کرده نه این که بخواهد پیام ساده‌ای را به روشی ساده به آنها منتقل کند

👈در حقیقت، تبلیغی ساده است که یک پیام ساده اما مهم را به زبانی ساده به مخاطبان هدفش منتقل کند. یادتان باشد، فقط یک پیام و نه بیشتر

👈برای مثال، این تبلیغ را در نظر بگیرید: «فیلیپس» در تبلیغاتش برای لامپ‌های با عمر بالا مردی را نشان می‌دهد که زیر نور چراغ مشغول مطالعه روزنامه ا‌ست

نظرات  (۱)

۲۳ مرداد ۰۳ ، ۰۹:۳۸ عطاملک | قرارگاه سایبری

سلام

ایام به کام

دعوت می کنم برای انتشار سریع و ساده  یادداشت ها و ارتباط سریع با مخاطبین وبلاگ از شبکه اجتماعی ویترین استفاده نمایید

+ اکنون نام کاربریتان ازاد است

دانلود از کافه بازار

https://cafebazaar.ir/app/ir.vitrin.app

+ ویترین منافاتی با وبلاگ ندارد و شما میتوانید در هر دو فعالیت داشته باشیدبا سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی