MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

بسم الله الرحمن الرحیم

ای نام تو بهترین سرآغاز بی‌نام تو نامه کی کنم باز

در این وبلاگ سعی شده تا تمام تجربیات و یافته هایی که در دوران تحصیلی یا کاری داشته ام را در اختیار هموطنان قرار دهم با امید به اینکه شاید مفید واقع گردد و بتواند تاثیری در امر خدمت رسانی به صنعت این مملکت داشته باشد.رسالت اصلی این سایت معرفی و آموزش نحوه ارتباط میان فروشنده با مشتری و چگونه مشتری مداری کنیم تا بیشترین فروش را داشته باشیم همواره پیروز و سلامت باشید

برندینگ موثر با نام خوب آغاز می‌شود

پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۱۱ ق.ظ

💢برندینگ موثر با نام خوب آغاز می‌شود
@bazaryabimodern1987
👈همه متخصصان برندسازی معتقدند برندینگ خوب با نام‌گذاری آغاز می‌شود، چون جایگاه‌یابی، ‌تصویرذهنی،‌ مفاهیم مرتبط و تجارب ناشی از یک برند همه می‌توانند از خلال یک نام منتقل شوند
👈نام برند مانند یک قلاب ذهنی برای برند اعتبار و ارتباط صید می‌کند. به همین دلیل است که متخصصان برندینگ با تجربه‌ معمولاً  توصیه می‌کنند که نام برند باید کوتاه، به یاد ماندنی و خاص باشد
👈من به شخصه معتقدم خود اسم باید به ماهیت برند شما جان بدهد. در حقیقت، خود نام باید این درک را ایجاد کند که محصول شما در چه زمینه‌ای است و یا چه کسانی مخاطبین آن هستند
👈برای مثال، افرادی هیچ وقت مجبور نیستند برای دریافتن این واقعیت ‌که دستمال کاغذی‌های براونی چه ‌قدر نرم هستند، یک تبلیغ ببینید، چون نام براونی که از نوعی شیرینی نرم و ترد گرفته شده، این واقعیت را به مشتریان برند القاء می‌کند
👈یا به عنوان مثالی دیگر، شما برای توضیح این‌ که مزیت اصلی محصولات غذایی Fit N Trim برای سگ‌ها چیست؟ به خواندن یک بروشور نیاز ندارید، چون هر دو کلمۀ فیت و تریم به تناسب و کاهش چربی اضافه در بدن اشاره می‌کنند
👈با این حال، برندهای معروفی نیز هستند که نام‌شان به خودی خود حامل معنای محصول‌شان نیست. مثلاً به نام‌هایی مثل مک‌دونالد، مرسدس بنز، اَپل و رولکس دقت کنید که هیچ معنا و مفهوم خاصی را به مشتری القاء نمی‌کنند
👈اما یادمان باشد، معنا و ارزش برند چنین نام‌هایی در طی سالیان سال و از خلال تبلیغات و کمپین‌های گران قیمت و گسترده به وجود آمده است؛ کاری که از عهده بسیاری از برندهای کوچک ساخته نیست
👈به همین دلیل است که تاکید می‌کنم یک نام با معنای ذاتی و آشکار، یک ابزار الزامی برای ساختن یک برند موفق نیست، اما استفاده از این نوع اسامی، کار برندسازی را راحت‌تر می‌کند، به خصوص برای برندهایی که بودجه کافی برای تبلیغات و کمپین ندارند
@bazaryabimodern1987

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی