MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

بسم الله الرحمن الرحیم

ای نام تو بهترین سرآغاز بی‌نام تو نامه کی کنم باز

در این وبلاگ سعی شده تا تمام تجربیات و یافته هایی که در دوران تحصیلی یا کاری داشته ام را در اختیار هموطنان قرار دهم با امید به اینکه شاید مفید واقع گردد و بتواند تاثیری در امر خدمت رسانی به صنعت این مملکت داشته باشد.رسالت اصلی این سایت معرفی و آموزش نحوه ارتباط میان فروشنده با مشتری و چگونه مشتری مداری کنیم تا بیشترین فروش را داشته باشیم همواره پیروز و سلامت باشید

🔴▪️زمانی که مشتری درباره عیب محصولتان صحبت می‌کند با او موافقت کنید.
@bazaryabimodern1987
🔺امروزه دیگر ادبیات فروش با اصرار( hard- selling یا به عبارتی فروش با چرب زبانی و فشار)، در کسب و کارها کمرنگ شده است. زمان فروش محصول، در کنار مشتری و در جبهه او قرار بگیرید. اگر مشتری از معایب محصولتان صحبت کرد با او موافقت کنید. البته این به آن معنا نیست که شما تسلیم شوید، در کنار تصدیق او از مزایای محصول حرف بزنید. در آخر برای او اینگونه استدلال کنید که چرا با وجود این معایب باز هم این محصول انتخاب خوبی برای او خواهد بود.
🔻بعنوان مثال اگر در حال فروش خودرو هستید و مشتری فکر کند خودرویی که شما پیشنهاد کردید کوچک است. شما با این موضوع موافقت کنید، او نیز متعجب شده و به شما اعتماد خواهد کرد. در این زمان به دنبال راهی بگردید تا به او توضیح دهید با وجود همه این مشکلات و نگرانی‌ها، چرا این محصول برای او انتخاب مناسبی است. برای مثال یکی از استدلال‌هایی که می‌توانید بیاورید اینگونه است که بگویید: درست است که خودرو کوچک است اما این باعث می شود، پارک کردن آن در خیابان راحت‌تر باشد.
@bazaryabimodern1987

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی