MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

بسم الله الرحمن الرحیم

ای نام تو بهترین سرآغاز بی‌نام تو نامه کی کنم باز

در این وبلاگ سعی شده تا تمام تجربیات و یافته هایی که در دوران تحصیلی یا کاری داشته ام را در اختیار هموطنان قرار دهم با امید به اینکه شاید مفید واقع گردد و بتواند تاثیری در امر خدمت رسانی به صنعت این مملکت داشته باشد.رسالت اصلی این سایت معرفی و آموزش نحوه ارتباط میان فروشنده با مشتری و چگونه مشتری مداری کنیم تا بیشترین فروش را داشته باشیم همواره پیروز و سلامت باشید

صندلی خالی مشتری

شنبه, ۱۶ دی ۱۴۰۲، ۰۷:۴۷ ق.ظ

⭕️ صندلی خالی مشتری
@bazaryabimodern1987
➖مدیر عامل آمازون از مدیرانش خواسته است هر وقت بناست در موردی تصمیم بگیرند که مستقیم یا غیر مستقیم و کم یا زیاد به مشتری مربوط است و بر مشتری اثر می گذارد یک صندلی را در جلسه خالی نگه دارند و فرض کنند که مشتری روی آن نشسته و در جلسه حضور دارد.
➖انگیزه این دستور این است که به مدیران سازمانش بگوید مشتری مهم است و تصمیماتی که می گیرید باید با درک و در راستای منافع و نیاز و خواست و نگرانی های او باشد.
➖یکی از گله مندی های کارکنان سازمان های ما این است که فکر می کنند مدیران در زمان اتخاذ تصمیماتی که روی کارکنان موثر است، منافع و نگرانی های آنها را در نظر نمی گیرند و یکجانبه تصمیم گیری می کنند. چرا از همین ایده "صندلی خالی" در جلساتی که در باره کارکنان داریم استفاده نکنیم؟
➖البته پیشنهاد بهتر آن است که کارکنان یا نمایندگانی از آنها واقعا در چنین جلساتی حضور یابند و شنیده شوند. به نظرم چنین تدبیری تصمیمات بهتری خلق می کند، حال و روز کارکنان را بهبود می دهد و از سوء تفاهم ها به شدت کم می کند. امتحان کنیم!
@bazaryabimodern1987

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی