MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

بسم الله الرحمن الرحیم

ای نام تو بهترین سرآغاز بی‌نام تو نامه کی کنم باز

در این وبلاگ سعی شده تا تمام تجربیات و یافته هایی که در دوران تحصیلی یا کاری داشته ام را در اختیار هموطنان قرار دهم با امید به اینکه شاید مفید واقع گردد و بتواند تاثیری در امر خدمت رسانی به صنعت این مملکت داشته باشد.رسالت اصلی این سایت معرفی و آموزش نحوه ارتباط میان فروشنده با مشتری و چگونه مشتری مداری کنیم تا بیشترین فروش را داشته باشیم همواره پیروز و سلامت باشید

▪️مدل آیدا در فروش

چهارشنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۰۶:۵۵ ق.ظ

⭕️▪️مدل آیدا در فروش
 (AIDA Model)
@bazaryabimodern1987
این مدل فرآیند منطقی تصمیم‌گیری برای خرید می‌باشد‌. معمولا در هر مرحله از فروش که با مشکلی مواجه می‌شوید به دلیل عدم موفقیت در یکی از این ۴ بخش و یا رعایت نکردن ترتیب آنها است‌.

1. مرحله اول‌: توجه مشتری را جلب کنید تا به حرف شما گوش کند‌.
(‌Attention‌)

2. مرحله دوم‌: مشتری را علاقه‌مند کنید‌.
(‌Interest‌)

3. مرحله سوم‌: میل خرید مشتری را تحریک کنید‌.
(‌Desire‌)

4. مرحله چهارم‌: خاتمه دادن به فروش
(Action)
@bazaryabimodern1987

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۸/۱۰
دکتر حسن سبک روح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی