💢 نه معیار ارزیابی تبلیغات چاپی
@bazaryabimodern1987
👈 برای ارزیابی تبلیغات چاپی‌مان می‌توانیم از این نه سوال استفاده کنیم:
1️⃣ آیا پیام تبلیغ، در یک نگاه و در زمانی کوتاه به مخاطب منتقل می‌شود؟
2️⃣ آیا عنوان تبلیغ، به حد کافی برای مخاطب جذاب است و توجه او را جلب می‌کند؟ آیا منفعت مهمی را به مشتری منتقل می‌کند؟
3️⃣ آیا تصاویر به کار رفته در تبلیغ، عنوان آن را تقویت می‌کنند؟ آیا تصاویر به کار رفته، خلاقانه هستند یا از تصاویری عمومی استفاده شده است؟
4️⃣ آیا خط اول متن تبلیغ، عنوان و تصاویر به کار رفته در آن را تقویت می‌کند؟
5️⃣ آیا متن تبلیغ، روان و قابل درک است؟ آیا شواهد و اطلاعاتی در حمایت از ادعاهای برند و محصول، به مخاطب ارائه می‌کند؟
6️⃣ آیا مزایا و منافع اصلی محصول یا خدمت به خوبی معرفی شده‌اند؟
7️⃣ چه تعداد از مزایای محصول در تبلیغ معرفی شده‌اند؟ (توصیه می‌شود حداکثر سه مزیت محصول در یک تبلیغ چاپی معرفی شوند)
8️⃣ آیا برند شرکت به خوبی مشخص و قابل تشخیص است؟
9️⃣ آیا مخاطب می‌تواند اطلاعات تماس شرکت را به راحتی پیدا کند؟
@bazaryabimodern1987