MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

بسم الله الرحمن الرحیم

ای نام تو بهترین سرآغاز بی‌نام تو نامه کی کنم باز

در این وبلاگ سعی شده تا تمام تجربیات و یافته هایی که در دوران تحصیلی یا کاری داشته ام را در اختیار هموطنان قرار دهم با امید به اینکه شاید مفید واقع گردد و بتواند تاثیری در امر خدمت رسانی به صنعت این مملکت داشته باشد.رسالت اصلی این سایت معرفی و آموزش نحوه ارتباط میان فروشنده با مشتری و چگونه مشتری مداری کنیم تا بیشترین فروش را داشته باشیم همواره پیروز و سلامت باشید

💢سوالات استراتژیک در برنامه‌ریزی بازاریابی
@bazaryabimodern1987
👈شرکت‌ها معمولا زمان، انرژی و بودجه فراوانی را صرف نوشتن برنامه‌های بازاریابی می‌کنند. با این که داشتن برنامه بازاریابی خوب است، اما قبل از نوشتن یک برنامه بازاریابی باید به این چهار سوال استراتژیک پاسخ بدهیم:
1️⃣آیا شرکت توانایی رسیدن به اهداف و آرزوهایش در بازار را دارد؟
معمولا شرکت‌ها اهدافی را در برنامه‌های بازاریابی‌شان درج می‌کنند که اصولا توانایی و منابع لازم برای رسیدن به آن را ندارند
2️⃣آیا بازه زمانی مدنظرمان در برنامه بازاریابی‌ با سرعت تغییرات بازار همخوانی دارد؟
بسیاری از شرکت‌ها بدون در نظر گرفتن تغییرات سریع بازار، استراتژی‌هایی را طراحی می‌کنند که عمرشان چند ماه بیشتر نیست
3️⃣آیا محدودیت‌های بازاری، دولتی و غیره را مدنظر قرار داده‌ایم؟
برخی شرکت‌ها برنامه‌های بازاریابی‌شان را بدون در نظر گرفتن محدودیت‌های محیطی طراحی می‌کنند
4️⃣آیا حمایت‌های مورد انتظار از سایر واحدهای شرکت را مد نظر قرار داده‌ایم؟
برنامه‌ای کامل است که نه تنها استراتژی‌ها و وظایف واحد بازاریابی، بلکه حمایت‌هایی که سایر واحدهای شرکت از برنامه بازاریابی باید انجام بدهند را هم به صورت شفاف مشخص کند

@bazaryabimodern1987

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۰۷
دکتر حسن سبک روح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی