MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

بسم الله الرحمن الرحیم

ای نام تو بهترین سرآغاز بی‌نام تو نامه کی کنم باز

در این وبلاگ سعی شده تا تمام تجربیات و یافته هایی که در دوران تحصیلی یا کاری داشته ام را در اختیار هموطنان قرار دهم با امید به اینکه شاید مفید واقع گردد و بتواند تاثیری در امر خدمت رسانی به صنعت این مملکت داشته باشد.رسالت اصلی این سایت معرفی و آموزش نحوه ارتباط میان فروشنده با مشتری و چگونه مشتری مداری کنیم تا بیشترین فروش را داشته باشیم همواره پیروز و سلامت باشید
يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۲، ۰۳:۱۴ ب.ظ

🔴▪️ اهداف متفاوت در سخنرانی:

🔴▪️  اهداف متفاوت در سخنرانی:
@bazaryabimodern1987
⭕️ اگر هدف سخنرانی‌تان اطلاع‌رسانی است، تکیه‌ی شما باید بیشتر بر داده‌ها، آمارها و پژوهش‌ها باشد تا بتوانید نکات خود را به‌شکلی مستدل تشریح کنید. حتی شاید همراه سخنرانی‌تان از ارائه‌ای با ویدئو، نمودار یا حتی تصویر بهره بگیرید تا بهتر به هدف‌تان برسید.
⭕️  اگر هدف سخنرانی‌تان بحث‌کردن است، احتمالا از ترکیبی از پژوهش و حکایات بهره می‌گیرید. همچنین شاید در کنارش از رسانه‌ای برای توضیح نکات بهره ببرید. با این حال، داده‌های خود را باید به‌نحوی شکل دهید و مرتب کنید تا بهترین تأثیر ممکن را برای پیشبرد بحث داشته باشند. البته نباید داده‌ها را دستکاری کنید؛ بلکه تنها اطلاعاتی را ارائه دهید که مخاطب‌تان باید ببیند و بشنود تا بتوانید از هر بحثی که می‌خواهید پیش ببرید، پشتیبانی کنید.

⭕️ اگر هدف سخنرانی‌تان سرگرمی است، بیش از تحقیق به حکایات متکی خواهید بود. طنز و مزاح در این موقعیت مناسب‌تر است؛ اما به‌شکلی متعادل از آن بهره بگیرید: نباید اعتبار خود را پیش مخاطب به‌خطر بیندازید.
@bazaryabimodern1987

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۲۸
دکتر حسن سبک روح

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی