MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

بسم الله الرحمن الرحیم

ای نام تو بهترین سرآغاز بی‌نام تو نامه کی کنم باز

در این وبلاگ سعی شده تا تمام تجربیات و یافته هایی که در دوران تحصیلی یا کاری داشته ام را در اختیار هموطنان قرار دهم با امید به اینکه شاید مفید واقع گردد و بتواند تاثیری در امر خدمت رسانی به صنعت این مملکت داشته باشد.رسالت اصلی این سایت معرفی و آموزش نحوه ارتباط میان فروشنده با مشتری و چگونه مشتری مداری کنیم تا بیشترین فروش را داشته باشیم همواره پیروز و سلامت باشید

🔴▪️برای صحبت با مشتری خوب گوش کنیم @

شنبه, ۵ فروردين ۱۴۰۲، ۰۱:۴۲ ب.ظ

🔴▪️برای صحبت با مشتری خوب گوش کنیم
@bazaryabimodern1987
🎯گوش اول:
برای آن چیری است که مشتری می خواهد بگوید و آن را دقیقاً به زبان می آورد. ما نیز دقیقاً همان را می شنویم و بر اساس گفته های او برایش استراتژی فروش تعریف می کنیم.  
🎯گوش دوم:
برای آن چیزی است که مشتری بر زبان جاری می کند ولی منظورش چیز دیگری است و ما به عنوان یک فروشنده ی حرفه ای باید توانایی تشخیص منظور اصلی او را داشته باشیم. مثلاً با پرسیدن سئوال اگر ابهامی است را بر طرف کنیم تا متوجه خواسته شخص شویم. بگید اگر سئوالی دارید بپرسید..
🎯گوش سوم:
برای شنیدن حرفهایی که مشتری به زبان نمی آورد ولی ما باید آنها را بفهمیم . این گوش نقش بسیار مهمی در ارتباطات انسانی دارد . گوش سوم همان چشم شماست . چشمان شما دقیقاً کار گوش را انجام می دهند و مسئولیت بسیار سنگینی دارند. بله درست حدس زدید گوش سوم همان شناسیایی زبان بدن است.
#ارتباط_با_مشتری
@bazaryabimodern1987

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۱/۰۵
دکتر حسن سبک روح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی