MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

بسم الله الرحمن الرحیم

ای نام تو بهترین سرآغاز بی‌نام تو نامه کی کنم باز

در این وبلاگ سعی شده تا تمام تجربیات و یافته هایی که در دوران تحصیلی یا کاری داشته ام را در اختیار هموطنان قرار دهم با امید به اینکه شاید مفید واقع گردد و بتواند تاثیری در امر خدمت رسانی به صنعت این مملکت داشته باشد.رسالت اصلی این سایت معرفی و آموزش نحوه ارتباط میان فروشنده با مشتری و چگونه مشتری مداری کنیم تا بیشترین فروش را داشته باشیم همواره پیروز و سلامت باشید
پنجشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۴، ۰۶:۱۱ ق.ظ

مشتری را درست ارزیابی کنیم

💢مشتری را درست ارزیابی کنیم
@bazaryabimodern1987
1️⃣قبل از سرمایه‌گذاری روی مشتری بالقوه، به خوبی دربارۀ نیازهای او تحقیق کنیم
2️⃣علاوه بر نیازهای مشتری، دربارۀ مناسب بودن زمان تماس با مشتری فکر کنیم
3️⃣اگر متوجه شدیم مشتری به محصول‌مان نیاز دارد و زمان مناسبی برای تماس با مشتری است، دربارۀ منابع مالی مشتری بالقوه تحقیق کنیم
4️⃣قبل از شروع تماس با مشتری، دربارۀ بهترین استراتژی برای تاثیرگذاری روی مشتری فکر کنیم
5️⃣اگر بعد از شروع تماس با مشتری بالقوه متوجه شدیم ارزیابی اولیه‌مان از مشتری اشتباه است، روی ادامۀ سرمایه‌گذاری برای جذب مشتری تجدیدنظر کنیم
6️⃣هنگام تعامل با مشتری بالقوه تلاش کنیم با افراد تاثیرگذار ملاقات و مذاکره کنیم
@bazaryabimodern1987

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴/۰۷/۰۴
دکتر حسن سبک روح

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی