پنجشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۴، ۰۶:۱۱ ق.ظ
مشتری را درست ارزیابی کنیم
💢مشتری را درست ارزیابی کنیم
@bazaryabimodern1987
1️⃣قبل از سرمایهگذاری روی مشتری بالقوه، به خوبی دربارۀ نیازهای او تحقیق کنیم
2️⃣علاوه بر نیازهای مشتری، دربارۀ مناسب بودن زمان تماس با مشتری فکر کنیم
3️⃣اگر متوجه شدیم مشتری به محصولمان نیاز دارد و زمان مناسبی برای تماس با مشتری است، دربارۀ منابع مالی مشتری بالقوه تحقیق کنیم
4️⃣قبل از شروع تماس با مشتری، دربارۀ بهترین استراتژی برای تاثیرگذاری روی مشتری فکر کنیم
5️⃣اگر بعد از شروع تماس با مشتری بالقوه متوجه شدیم ارزیابی اولیهمان از مشتری اشتباه است، روی ادامۀ سرمایهگذاری برای جذب مشتری تجدیدنظر کنیم
6️⃣هنگام تعامل با مشتری بالقوه تلاش کنیم با افراد تاثیرگذار ملاقات و مذاکره کنیم
@bazaryabimodern1987
۰۴/۰۷/۰۴