💢تمرکزمان را حفظ کنیم
💢تمرکزمان را حفظ کنیم
@bazaryabimodern1987
👈یکی از مشکلات رایج بین فروشندگان این است که وقتی در شرکتشان یا زندگی شخصیشان دچار مشکل هستند، نمیتوانند هنگام مراجعه به مشتری، تمرکزشان را حفظ کنند و مسئولیتهایشان را به درستی انجام بدهند
👈در چنین شرایطی فروشندگان معمولاً این رفتارهای خطرناک را بروز میدهند:
1️⃣خوشبینیشان کاهش مییابد و تصور میکنند در مذاکرهای که پیشرو دارند، شکست میخورند
2️⃣استرس شغلیشان افزایش مییابد و در نتیجه نمیتوانند حواسشان را در مذاکرۀ فروش جمع کنند
3️⃣تواناییشان برای ارائه راهکارهای خلاقانه به مشتری کاهش مییابد و در نتیجه نمیتوانند مشتری را به خوبی تحت تاثیر قرار دهند
4️⃣هنگام صحبت با مشتری، تمرکز ندارند و بخشهای زیادی از صحبتهای مشتری را متوجه نمیشوند و در نتیجه پاسخهایی به مشتری میدهند که به سوال او ارتباطی ندارد
5️⃣در مقابل مخالفتها و بهانهجویی مشتری زود خسته میشوند و حتی از کوره در میروند
👈به همین دلیل، مربیان فروش همواره توصیه میکنند وقتی دچار مشکلات شدید شخصی یا کاری هستیم، سراغ مشتری نرویم یا اگر میرویم، قبل از مراجعه به مشتری این دو نکتۀ مهم را رعایت کنیم:
1️⃣به نکات مثبت زندگی شخصی و کاریمان فکر کنیم نه مشکلاتمان
2️⃣اندکی استراحت و با خودمان خلوت کنیم
@bazaryabimodern1987