جمعه, ۲۱ تیر ۱۴۰۴، ۱۰:۴۱ ب.ظ
💢چه زمانی مشتری را رها کنیم؟
💢چه زمانی مشتری را رها کنیم؟
@bazaryabimodern1987
1️⃣دیگر نمیتوانیم چیزی به مشتری بفروشیم
2️⃣وقت، انرژی و منابعی که برای مشتری خرج میکنیم، ارزش سودی که از او به دست میآوریم را ندارد
3️⃣کنترل مشتری را از دست دادهایم و این مشتری است که مرتب از ما امتیازهای جدیدی مطالبه میکند
4️⃣تجربهمان به ما میگوید مشتری علاقهاش به شرکتمان و محصولات آن را از دست داده است
5️⃣مشتری فقط و فقط به قیمت اهمیت میدهد و کیفیت محصول، خدمات مشتریان و سایر فعالیتهای شرکت برای او هیچ اهمیتی ندارند
👈فقط یادمان باشد، زمانی تصمیم میگیریم مشتری را ترک کنیم که مشتری حداقل سه ویژگی از پنج ویژگی که گفتیم را داشته باشد
👈به بیان دیگر، همان قدر که عدم ترک مشتری خطایی نابخشودنی است، ترک زودهنگام مشتری هم خطای بزرگی است
@bazaryabimodern1987