💢هوش مشتری را دستکم نگیرید
💢هوش مشتری را دستکم نگیرید
@bazaryabimodern1987
👈احتمالاً شما هم جملاتی شبیه به این را از فروشندگان شنیدهاید: «مشتری که امروز باهاش قرار داشتم، هیچ اطلاعاتی راجع به محصولمون نداشت و منم کلی سرکارش گذاشتم»
👈این جمله برخلاف تصور بسیاری از فروشندگان، بیانگر یک واقعیت مهم است: «برای موفقیت در فروش باید تصور کنیم که مشتری هیچ چیزی از شرکت و محصول ما نمیداند، به جز اسم و شمارۀ تلفن آن را»
👈وقتی این تصور را مبنای کارمان در فروش قرار میدهیم، متوجه میشویم که ما به عنوان فروشنده باید مشتریمان را آموزش بدهیم نه این که او را به دلیل نداشتن اطلاعات کافی مسخره کنیم یا دست بیاندازیم
👈از سوی دیگر، هر وقت تصور کردیم با یک مشتری عادی مواجه هستیم که هیچ چیزی نمیداند، باید به این موضوع هم فکر کنیم که او از یک موضوع مهم باخبر است: آیا واقعاً به محصول ما نیاز دارد و پول خریدنش را دارد یا نه
👈به همین دلیل است که فروشندگان حرفهای اتفاقا همیشه با این ذهنیت سراغ مشتری میروند: این من هستم که هیچ چیزی راجع به مشتری نمیدانم، مخصوصاً نمیدانم واقعاً میخواهد محصولمان را بخرد یا نه؟ و آیا پول کافی برای این منظور دارد یا نه؟
👈از سمت دیگر، بسیاری از مشتریان برای آن که میزان صداقت فروشنده و تسلط او به محصول یا خدمتش را ارزیابی کنند، خودشان را به بیاطلاعی و گیج بودن میزنند
👈پس همیشه این قانون را به یاد داشته باشیم: کاملاً طبیعی است که مشتری هیچ چیزی راجع به محصول ما نداند، این وظیفۀ ماست که اطلاعات و آگاهی او را افزایش بدهیم
@bazaryabimodern1987
نمونه سوالات آزمون مربیگری بدنسازی درجه 3
دانلود جزوه کمک پرستاری + نمونه سوالات
فرم خام مبایعه نامه املاک
خلاصه فارسی عمومی پیام نور فاطمه معین الدینی
حل المسائل آمار و احتمالات مهندسی نادر نعمت اللهی