MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

بسم الله الرحمن الرحیم

ای نام تو بهترین سرآغاز بی‌نام تو نامه کی کنم باز

در این وبلاگ سعی شده تا تمام تجربیات و یافته هایی که در دوران تحصیلی یا کاری داشته ام را در اختیار هموطنان قرار دهم با امید به اینکه شاید مفید واقع گردد و بتواند تاثیری در امر خدمت رسانی به صنعت این مملکت داشته باشد.رسالت اصلی این سایت معرفی و آموزش نحوه ارتباط میان فروشنده با مشتری و چگونه مشتری مداری کنیم تا بیشترین فروش را داشته باشیم همواره پیروز و سلامت باشید

👈 تقسیم بندی مشتریان

شنبه, ۱۷ آذر ۱۴۰۳، ۰۹:۰۸ ق.ظ

👈 تقسیم بندی مشتریان
@bazaryabimodern1987
🔹 کاملا راضی و وفادار😊
این دسته به برند ما وفادار هستند و از محصولاتمان خرید می‌کنند.
🔹 بی تفاوت 😐
در صورت پیشنهاد بهتر یا نارضایتی کوچک، یا حتی تخفیف، برند و کالای ما را رها می‌کنند و سراغ رقبا می‌روند.
🔹 ناراضی 😔
ناراضی هستند، دیگر سراغ برند ما نمی‌آیند و ممکن است تبلیغات منفی‌ هم درباره برند ما انجام بدهند.
🔹 گروگان 🤐
افرادی که در اوج نارضایتی از محصول ما به سر می‌برند، مجبورند از ما خرید کنند و چاره دیگری هم ندارند و به خاطر همین تعارض هم تا می‌توانند از برند بد می‌گویند و تبلیغات منفی می‌کنند.
🔹 مبلغ 😏
از ما خرید نمی‌کنند اما تبلیغ ما را می‌کنند، معمولا هم افرادی هستند که به برند ما علاقمند هستند ، اما توانایی خرید خدمت یا کالای ما را ندارند.
@bazaryabimodern1987

نظرات  (۱)

۱۷ آذر ۰۳ ، ۰۹:۵۵ گِرَد اِس تی یو

سلام و روزبه‌خیر
 
 در ابتدای راه‌اندازی یک کسب‌وکار، ما باید به دنبال چه دسته از مشتریان باشیم؟ اصولاً آیا پس از مشخص کردم جامعه هدف، باید در ابتدا دغدغه نوع مشتری را داشته باشیم؟

پاسخ:
با سلام
بستگی به زمینه فعالیت و بازار هدف همراه با شناسایی رقبا و وجه تمایز شما نسبت به سایرین دارد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی