💢مدل 3W در بازاریابی استراتژیک
💢مدل 3W در بازاریابی استراتژیک
@bazaryabimodern1987
👈برای موفقیت در بازارهای به شدت رقابتی امروزی، باید با نگاه به تغییرات آینده بازار و صنعتی که در آن حضور دارید، یک استراتژی بازاریابی دقیق و متمایز از رقبایتان طراحی کنید
👈ما به شرکتی که استراتژیهای بازاریابیاش را بر اساس رخدادها و تغییرات آینده بازار، طراحی و اجرا میکند، اصطلاحا یک شرکت رویایی میگوییم
👈برای تبدیل شدن به یک شرکت رویایی باید به این سه سوال کلیدی پاسخ بدهید:
1️⃣علت وجودی شرکتمان چیست؟ (Why?)
پس از پاسخ به این سوال، ارزشهای کلیدی (Core values) و ماموریت (Mission) شرکتمان را کشف میکنیم و با کمک آنها، انگیزه و انرژی مدیران و کارمندانمان برای سختتر کار کردن را افزایش میدهیم تا بتوانیم یک فرهنگ کاری قوی در شرکتمان به وجود بیاوریم
2️⃣شرکتمان چه اهداف بلندمدت و کوتاهمدتی را دنبال میکند؟ (What?)
بعد از پاسخ دادن به این سوال، اهداف اصلیمان در این حوزههای اصلی را تعیین میکنیم: سودآوری، فروش، سهم بازار، سطح و استانداردهای کیفی، نرخ رضایت و وفاداری مشتریان، سطح رفاه و حقوق کارمندان و مسئولیتهای اجتماعی شرکت
3️⃣شرکتمان برای رسیدن به اهداف بلندمدت و کوتاهمدت خود از چه استراتژیهایی کمک میگیرد؟
(Way?)
برای پاسخ دادن به این سوال باید استراتژیهای اصلیمان در این حوزهها را مشخص کنیم: سبد محصولمان و تنوع آن چگونه است؟ مزیت رقابتی اصلیمان چیست؟ چگونه میخواهیم توجه مشتریان هدفمان را جلب و آنها را به خودمان وفادار کنیم؟ برای خلق مزیت رقابتی و جلب وفاداری مشتریانمان، به چه ابزارها، منابع و شایستگیهایی نیاز داریم و چگونه میتوانیم این موارد را به دست بیاوریم؟ با کمک این موارد، چگونه و از چه مسیری میخواهیم کسب و کارمان را رشد بدهیم؟
@bazaryabimodern1987
سلام
ایام به کام
دعوت می کنم برای انتشار سریع و ساده یادداشت ها و ارتباط سریع با مخاطبین وبلاگ از شبکه اجتماعی ویترین استفاده نمایید
+ اکنون نام کاربریتان ازاد است
دانلود از کافه بازار
https://cafebazaar.ir/app/ir.vitrin.app
+ ویترین منافاتی با وبلاگ ندارد و شما میتوانید هر دو حساب را داشته باشید.
با سپاس