🔴▪️در مکالمه با همکارانتان از قدرت کلمات برای برقراری ارتباط بهتر استفاده کنید.
🔴▪️در مکالمه با همکارانتان از قدرت کلمات برای برقراری ارتباط بهتر استفاده کنید.
@bazaryabimodern1987
🔅آیا از همکارانتان بهخاطر پیشرفت و موفقیتشان تعریف میکنید؟ چقدر این کار را انجام میدهید؟ آیا از همگروهیهای خود بهخاطر تلاشهایشان قدردانی میکنید؟
🔺اکثر ما بیشترین زمان خود را در محل کار سپری میکنیم؛ باوجود این، بیشتر اوقات با همکارانمان مثل غریبهها برخورد میکنیم. عباراتی وجود دارند که استفاده از آنها در مکالمات، اعتماد بین همکاران را افزایش میدهد:
1⃣مسئولیت اشتباهم را خودم برعهده میگیرم.
2⃣از نحوه رسیدگی شما به شکایت آن مشتری خوشم آمد.
3⃣برای برخورد با موقعیت فعلی، به راهنمایی شما نیاز دارم.
4⃣به تشخیص شما اعتماد دارم.
5⃣بدون کمک شما از پسِ حل این مشکل برنمیآمدم.
6⃣چه کمکی از دست من برمیآید؟
7⃣وقتی که برای این پروژه صرف کردهاید واقعا ارزشمند و قابلتقدیر است.
8⃣نگرانیهای شما را درک میکنم؛ اجازه بدهید درباره این مشکل همفکری کنیم تا شاید به راهحل بهتری برسیم.
9⃣کار با شما بسیار لذتبخش است.
@bazaryabimodern1987