💢10 کلید دوستداشتنی بودن
💢10 کلید دوستداشتنی بودن
@bazaryabimodern1987
1️⃣لبخند
یک لبخند گرم و خالصانه، بهترین راه برای ایجاد اولین تاثیر بزرگ است چون انسانها به صورت طبیعی جذب افرادی میشوند که لبخند میزنند
2️⃣تن صدا
تن صدای مناسب، دوستانه و شادمان میتواند مکمل لبخند زدن باشد و علاقه مشتری به ما را افزایش بدهد
3️⃣مودب بودن
بدون شک افراد بیادب، گستاخ و بینزاکت اصلا دوستداشتنی نیستند ولی در مقابل افراد با ادب، متواضع و با نزاکت، بسیار دوستداشتنیاند
4️⃣لباس
برخلاف این نصیحت که میگوید «کتاب را بر اساس جلدش قضاوت نکنید»، مشتریان ما را بر مبنای آن چه میپوشیم، قضاوت میکنند
5️⃣آراستگی
برای این که دوست داشته شویم باید بهترین ظاهر را داشته باشیم، بوی خوبی بدهیم و موی سر و صورت و ناخنهایمان تمیز، کوتاه و مرتب باشد. اگر تاتو داریم، باید آن را بپوشانیم با این که امروزه تاتو نسبت به قبل بیشتر مورد قبول است
6️⃣کانون توجه
در هنگام گفتگو با مشتری فقط و فقط باید به او توجه کنیم نه محیط اطراف
7️⃣سبک رفتاری
انسانها به صورت ذاتی جذب افرادی میشوند که شبیه خودشان هستند. بنابراین، وقتی سبک رفتاریمان را با سبک رفتاری مشتری تطبیق میدهیم، میزان علاقه مشتری به ما افزایش مییابد
8️⃣زبان
زبان مهمترین بخش از سبک رفتاری است و به همین دلیل باید از کلمات، اصطلاحات و ادبیاتی استفاده کنیم که مشتری از آن استفاده میکند
9️⃣اشتیاق
وقتی مشتری متوجه میشود که علاقه و اشتیاق زیادی به شرکت و محصولمان داریم، او هم ناخودآگاه به شرکت و محصولمان علاقهمند میشود
🔟اطمینان
بهترین راه برای افزایش علاقه در طول زمان، جلب اعتماد او از طریق عمل کردن به تمام وعدههایی است که به مشتری دادهایم
@bazaryabimodern1987