▪️با مشتریانی که حق با آنها نیست، چگونه رفتار کنیم؟
يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۰۸:۰۰ ق.ظ
🔴▪️با مشتریانی که حق با آنها نیست، چگونه رفتار کنیم؟
@bazaryabimodern1987
🔅بخاطر داشته باشید، همیشه حق با مشتری نیست. برای حفظ سود کسب و کار خود و همینطور از دیدگاه دیگر برای حفظ سلامت شغلی و روانی خود، باید قادر باشید مشتریان بد را بلافاصله تشخیص دهید و تا حد امکان از آنها فاصله بگیرید.
🔺این سه راهکار میتواند در مواجهه با مشتریانی که حق با آنها نیست به شما کمک کند:
1⃣روابطتان را بر مبنای صبر، حوصله و لبخند نگه دارید. مودب باشید، سریع، کوتاه و قدرتمند پاسخ دهید.
2⃣واکنش نشان ندهید. این نوع از مشتریان زندگیشان به واکنش بستگی دارد.
3⃣روی کار خودتان متمرکز باشید. روی کار خود متمرکز باشید تا مشتریان دیگر نیز به سراغ شما بیایند. به هیچ عنوان درصدد آزار مشتریان نباشید و به مشتریان امنیت بدهید.
@bazaryabimodern1987
۰۲/۰۸/۲۱