MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

بسم الله الرحمن الرحیم

ای نام تو بهترین سرآغاز بی‌نام تو نامه کی کنم باز

در این وبلاگ سعی شده تا تمام تجربیات و یافته هایی که در دوران تحصیلی یا کاری داشته ام را در اختیار هموطنان قرار دهم با امید به اینکه شاید مفید واقع گردد و بتواند تاثیری در امر خدمت رسانی به صنعت این مملکت داشته باشد.رسالت اصلی این سایت معرفی و آموزش نحوه ارتباط میان فروشنده با مشتری و چگونه مشتری مداری کنیم تا بیشترین فروش را داشته باشیم همواره پیروز و سلامت باشید

🔴▪️با مشتریانی که حق با آن‌ها نیست، چگونه رفتار کنیم؟
@bazaryabimodern1987
🔅بخاطر داشته باشید، همیشه حق با مشتری نیست. برای حفظ سود کسب و کار خود و همینطور از دیدگاه دیگر برای حفظ سلامت شغلی و روانی خود، باید قادر باشید مشتریان بد را بلافاصله تشخیص دهید و تا حد امکان از آن‌ها فاصله بگیرید.
🔺این سه راهکار میتواند در مواجهه با مشتریانی که حق با آن‌ها نیست به شما کمک کند:
1⃣روابطتان را بر مبنای صبر، حوصله و لبخند نگه دارید. مودب باشید، سریع، کوتاه و قدرتمند پاسخ دهید.
2⃣واکنش نشان ندهید. این نوع از مشتریان زندگی‌شان به واکنش بستگی دارد.
3⃣روی کار خودتان متمرکز باشید. روی کار خود متمرکز باشید تا مشتریان دیگر نیز به سراغ شما بیایند. به هیچ عنوان درصدد آزار مشتریان نباشید و به مشتریان امنیت بدهید.
@bazaryabimodern1987

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۸/۲۱
دکتر حسن سبک روح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی