💢 تکنیک EMBRACE در خدمت به مشتریان
💢 تکنیک EMBRACE در خدمت به مشتریان
@bazaryabimodern1987
1️⃣ آسانگیر بودن (Easy-going)
مشتریان از فروشندهای خوششان میآید که مشکلاتشان را بدون کلنجار و معطلی حل میکند
2️⃣ بیش از انتظار (More than expected)
فروشندگان حرفهای همیشه سعی میکنند یا کمتر از توانشان به مشتری وعده بدهند ولی بیشتر از وعدهشان به مشتری خدمت کنند یا تمام توانشان را بکار میگیرند تا به وعدهشان در تمام شرایط عمل کنند
3️⃣ دوست شدن (Becoming friends)
همه ما دوست داریم از کسی خرید کنیم که با او احساس راحتی میکنیم. پس فروشنده حرفهای تمام تلاشش را میکند که با مشتری دوست بشود و خودش را از جایگاه فروشنده به جایگاه دوست تغییر بدهد
4️⃣ احترام (Respect)
احترام به مشتری دو بُعد مهم دارد: اول، احترام به نظرات، نیازها و خواستههای مشتری و دوم، احترام به وقت مشتری
5️⃣ مسئولیتپذیری (Accountability)
مسئولیتپذیری در قبال مشتری سه بُعد مهم دارد: اول، قبول اشتباهات شرکت در قبال مشتری؛ دوم، ارائه گزینههای مختلف به مشتری برای حل مشکل به وجود آمده و سوم، تلاش برای جبران خسارت مشتری
6️⃣ بهبود مستمر (Continuous improvement)
فروشنده حرفهای همواره از خودش و همکارانش این سوال را میپرسد: «چگونه میتوانیم به مشتری بهتر خدمت کنیم؟»
7️⃣ اشتیاق (Enthusiasm)
فروشنده حرفهای همیشه کمک به مشتریان و ارائه خدمت به آنها را بر هر هدف و انگیزه دیگری مقدم میداند و با شور و اشتیاق درونی به مشتریان کمک میکند نه با تظاهر و دو رویی
@bazaryabimodern1987