💢  هشت ویژگی‌ فروشنده همدل
@bazaryabimodern1987
1️⃣ تمام تلاشش را می‌کند تا نیازها و خواسته‌های واقعی مشتری را بشناسد
2️⃣ بدون در نظر گرفتن منافع شخصی‌اش، محصول و راه‌حلی را به مشتری پیشنهاد می‌کند که به نفع او است
3️⃣ به اشکالات، ابهام‌ها و سوالات مشتری، به دقت گوش می‌کند و نظراتش را صادقانه بیان می‌کند
4️⃣ به نظرات، عقاید و مخالفت‌های مشتری احترام می‌گذارد، حتی اگر معتقد باشد مشتری کاملا اشتباه می‌کند، ولی اشتباه مشتری را به رخش نمی‌کشد
5️⃣ در مواجهه با مشتری ناراضی، به خوبی می‌داند که فقط مشتری است که حق دارد عصبانی شود
6️⃣ در جلسات فروش و معرفی محصول، ابتدا سعی می‌کند زبان مشتری را درک کند و سپس بر اساس زبان او صحبت و بیشتر از واژه‌هایی استفاده می‌کند که مشتری از آنها بهره می‌برد
7️⃣ درخواست‌های مشتری را تا رسیدن به نتیجه پیگیری و از پاس کاری مشتری از این واحد به آن واحد خودداری می‌کند
8️⃣ از روی علاقه و باور قلبی به مشتری خدمت می‌کند، نه از روی تظاهر و صرفا برای راضی کردن مشتری به خریدن محصول
@bazaryabimodern1987