🔴▪️پاسخ اعضای تیم پشتیبانی را بررسی کنید
يكشنبه, ۷ خرداد ۱۴۰۲، ۰۲:۵۲ ب.ظ
🔴▪️پاسخ اعضای تیم پشتیبانی را بررسی کنید
@bazaryabimodern1987
⭕️اگر شرکت بزرگی دارید و در میان مشتریها محبوب هستید، هرگز نباید اعتبار خود را زیر سوال ببرید. افرادی که سابقهی کار در تیم پشتیبانی ندارند و نمیدانند که چگونه با مشتری صحبت کنند را به حال خود رها نکنید. سعی کنید ۱ یا تعدادی متخصص را برای نظارت بر کار افراد مبتدی قرار دهید.
🌀از آنها بخواهید که قبل از ارسال پاسخ به مشتری، جواب را به خوبی بررسی کرده و بعد از تأیید برای مشتری ارسال کنند. به خاطر داشته باشید که پشتیبانی از مشتریان کاری تخصصی است و هر کسی از عهده آن بر نمیآید.
#ارتباط_با_مشتری
@bazaryabimodern1987
۰۲/۰۳/۰۷