▪️از رقابتها در موارد نادر استفاده کنید تا ارزش آنها را افزایش بدهید
🔴▪️از رقابتها در موارد نادر استفاده کنید تا ارزش آنها را افزایش بدهید
@bazaryabimodern1987
استراتژی فروش
⭕️رقابتها و SPIFFs (پاداشهای فوری برای فروش) مانند موارد استثنا هستند و نادر بودن آنها موجب افزایش ارزش آنها میشود. فرض کنید طرح حقوق و مزایایی دارید که کاملا با استراتژی شما همراستاست.
🌀اگر طرح شما به نتایج مورد انتظار نمیرسد، تعجب نکنید زیرا هرگز فرصتی به آن ندادهاید. به این دلیل که رقابتها و پاداشهای فوری فروش، تمرکز فروشندگان را از طرح حقوق و مزایای جامع و بنابراین از استراتژی شما دور کرده است. شرایط خاصی وجود دارد که در آنها رقابتها و پاداشهای فوری فروش میتوانند بسیار مؤثر باشند، مانند عرضهی محصولی جدید یا در عمل متقابل در برابر ورود رقیبی به بازار.
🔰برای به حداکثر رساندن اثربخشی، رقابتهایتان را فقط به چنین رویدادهای پیشبینینشده و یکبارهای اختصاص بدهید و اطمینان یابید که این ترفیعهای ویژه، در تضاد با طرح اصلیتان نباشند. اگر طراحی طرح حقوق و مزایایی را که همراستا با استراتژی شماست، به درستی انجام دادهاید نباید برای SPIFFs و رقابتها پولی هزینه کنید.
#ارتباط_با_مشتری
@bazaryabimodern1987