MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

MARKETING MODERN

آموزش بازاریابی ومدیریت بازارحرفه ای

بسم الله الرحمن الرحیم

ای نام تو بهترین سرآغاز بی‌نام تو نامه کی کنم باز

در این وبلاگ سعی شده تا تمام تجربیات و یافته هایی که در دوران تحصیلی یا کاری داشته ام را در اختیار هموطنان قرار دهم با امید به اینکه شاید مفید واقع گردد و بتواند تاثیری در امر خدمت رسانی به صنعت این مملکت داشته باشد.رسالت اصلی این سایت معرفی و آموزش نحوه ارتباط میان فروشنده با مشتری و چگونه مشتری مداری کنیم تا بیشترین فروش را داشته باشیم همواره پیروز و سلامت باشید

🔴▪️از رقابت‌ها در موارد نادر استفاده کنید تا ارزش آنها را افزایش بدهید
@bazaryabimodern1987
استراتژی فروش
⭕️رقابت‌ها و SPIFFs (پاداش‌های فوری برای فروش) مانند موارد استثنا هستند و نادر بودن آنها موجب افزایش ارزش آنها می‌شود. فرض کنید طرح حقوق و مزایایی دارید که کاملا با استراتژی شما هم‌راستاست.
🌀اگر طرح شما به نتایج مورد انتظار نمی‌رسد، تعجب نکنید زیرا هرگز فرصتی به آن نداده‌اید. به این دلیل که رقابت‌ها و پاداش‌های فوری فروش، تمرکز فروشندگان را از طرح حقوق و مزایای جامع و بنابراین از استراتژی شما دور کرده است. شرایط خاصی وجود دارد که در آنها رقابت‌ها و پاداش‌های فوری فروش می‌توانند بسیار مؤثر باشند، مانند عرضه‌ی محصولی جدید یا در عمل متقابل در برابر ورود رقیبی به بازار.
🔰برای به حداکثر رساندن اثربخشی، رقابت‌هایتان را فقط به چنین رویدادهای پیش‌بینی‌نشده و یک‌باره‌ای اختصاص بدهید و اطمینان یابید که این ترفیع‌های ویژه، در تضاد با طرح اصلی‌تان نباشند. اگر طراحی طرح حقوق و مزایایی را که هم‌راستا با استراتژی شماست، به درستی انجام داده‌اید نباید برای SPIFFs و رقابت‌ها پولی هزینه کنید.
#ارتباط_با_مشتری
@bazaryabimodern1987

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۱/۲۸
دکتر حسن سبک روح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی