🔴▪️پیشنهاد کمک بیشتر بدهید
@bazaryabimodern1987
⭕️هیچ موقع در پایان صحبت با مشتری، او را تنها نگذارید. بلکه از آن‌ها بخواهید هر سوالی که دارند را با شما در میان بگذارند. برای مثال در پایان مکالمه به مشتری بگویید:
🔸اگر مشکل دیگری هم وجود دارد به من بگویید تا با کمال میل آن را برطرف کنم.
🔹این جمله به مشتری نشان می‌دهد که شما مشتاق کمک کردن هستید و هر سوالی که داشته باشند را می‌توانند از شما بپرسند. همیشه به یاد داشته باشید که همۀ مشتری‌ها در یک سطح از آگاهی نیستند. بنابراین، طوری با مشتری برخورد نکنید که احساس احمق بودن کند.
@bazaryabimodern1987