▪️برای صحبت با مشتری همواره نام مشتری را خطاب کن @
شنبه, ۵ فروردين ۱۴۰۲، ۰۱:۴۲ ب.ظ
🔴▪️برای صحبت با مشتری همواره نام مشتری را خطاب کن
@bazaryabimodern1987
⭕️اگر از نام مشتری در احوالپرسی یا مراوده کاری استفاده نکنید در حقیقت یکی از پارامترهای مهم روانشناختی رفتار مشتری را نادیده گرفتید.
✅به یاد داشته باشید که نام شخص شیرین ترین و مهمترین کلمه برای اوست. اگر به دلیل اینکه مشتری جدید است و شما نام مشتری را نمی دانید تلاش کنید که رابطه صمیمانه ای را با او برقرار کنید و از این طریق نام او را بپرسید.
#ارتباط_با_مشتری
@bazaryabimodern1987
۰۲/۰۱/۰۵