فروشنده خیانتکار
💢فروشنده خیانتکار
@bazaryabimodern1987
👈صداقت و امانتداری، دو بال فروشندگان برای موفقیت هستند. فروشندهای که هر کدام از این دو خصوصیت را نداشته باشد، قطعا شکست میخورد
👈امانتداری در فروشندگی به این معنی است که در در مقابل اعتمادی که شرکت و مشتریان به ما دارند، احساس مسئولیت میکنیم
👈فروشندگان خطاکار معمولا با مرتکب شدن این خطاها به شرکت و مشتریان خود خیانت میکنند:
1️⃣کم کاری و پشت گوش انداختن وظایف
2️⃣عدم پیگیری جدی و به موقع وظایف محوله، به خصوص درخواستهای مشتری
3️⃣انجام کارهای متفرقه در ساعات کاری، مثل فروختن کالای رقبا در ساعات کاری
4️⃣نداشتن ارتباط مستمر با مشتریان
5️⃣عدم توجه به خواستهها و نیازهای مشتریان و نادیده گرفتن آنها
6️⃣دروغگویی به مشتریان و تلاش برای فروختن محصول نامناسب به ایشان
7️⃣پاسخ ندادن به شکایات مشتریان
8️⃣ندادن اطلاعات کامل و بهروز به مشتریان
9️⃣بدقولی در قبال مشتریان
👈فرقی ندارد که به شرکتمان خیانت میکنیم یا به مشتریانمان، مهم این است که فروشنده خائن خیلی زود شکست میخورد و اعتبار و آبروی شخصیاش را هم لکهدار میکند
@bazaryabimodern1987